Biomys med bästa

Kom hem från stan för ett tag sedan.
Det blev ett linne och en bok. Ni kanske inte vet det. Men jag gillar att sitta och läsa för mig själv ibland.
Det rensar tankarna lite.

Ikväll blir det biomys med bästa Ellen. Ska bli mycket trevligt.
Självklart ska vi se Jag saknar dig.
Skulle sett bad teacher egentligen. Men den har slutat gå, så det fick bli denna. Och jag tror inte vi blir besvikna.

Tittade ju på fotboll i förmiddags också. Gick inte jättebra så vi pratar inte mer om det.

Men nu ska jag ta en dusch och sen får vi väl se om jag hinner skriva mer innan jag ska iväg se.
Nyköpta boken

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har en ny tävling i bloggen där man kan vinna ett presentkort på 150 kronor att köpa smycken för! Kika in och var med :D

2011-09-03 @ 16:22:35
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0