Utomjording som luktar choklad och lagar mat

Egentligen, så tror jag att jag kommer från Mars. Eller kanke Jupiter. Eller varför inte pluto, jag är ju så liten.
Men i alla fall.
Springer runt med brunt klet i ansiktet som luktar choklad. 
Tydligen ska det vara bra för huden? Vissa kallar det ansiktsmask. Jag kallar det klet.
Men lagar mat till mig och lillebror.
Duktig jag känner mig.
Så alldeles strax blir man väl mätt också.
ska åka och hämta mamma om lite mer än en timme.
Sen blir det lite myspys framför tvn.
Känner mig sådär riktigt duktig idag.
Tränat två gånger + att jag lagar mat.
Blir nog en guldstjärna i kanten nu.
Nej men nu ska vi äta.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0