Min drömprins där ute, läs och lär dig!

Faktiskt, så stämmer denna lista väldigt bra.
Sååå min drömprins där ute. LÄS OCH LÄR!

Jag hittade denna lilla lista på en blogg innan (tyvärr har jag tappat bort vilken det var, så kan inte länka den. Men om du som skrivit denna ser detta så hojta till så länkar jag dig)


★ Tjejer ÄLSKAR att pussas / kyssas! När som helst

★ KLICKA ALDRIG UPPTAGET NÄR HON RINGER!!!.. du anar inte hur ont de gör..

★ Hon älskar när du skriver "godnatt älskling" när du ska sova.

★ En tjejs hjärta har fler hemligheter än Homer Simpsons antal kilo..

★ När hon inte har smink på sig, säg att hon är vacker även om hon ser förjävlig ut..

★ När ni går på stan / ute och går håll henne i handen
och visa att ni är ett par

★ När ni myser, håll på med hennes hår eller håll i handen. Och viska i hennes öra att du älskar henne

★ Ring och SMSa henne ofta! Hon blir bara glad av att se ditt namn på displayen..

★ Om hon är ledsen och bara sticker ifrån dig, spring efter! Även om hon säger åt dig att dra åt helvete..

★ Skriker hon på dig eller bara är arg. Skrik inte tillbaka. Det kommer sluta ännu värre.

★ Tjejer gillar verkligen när killar skickar hjärtan!

★ Var inte rädd för att bjuda ut en tjej på middag. Det är jättegulligt!

★ En tjej älskar att ha killens tröjor på sig





Kommentarer
Postat av: Amanda Landegren [foto]

sv: Tack detsamma! :))



Kram Amanda

2011-10-28 @ 19:07:22
URL: http://mandiphoto.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag tror inte att #5 stämmer in på dig, jag är helt säker på att du är minst lika vacker utan smink också... ;)

2011-10-28 @ 19:39:06
Postat av: Emelie Bohlin

Sv: Härligt att höra :D

allt är bara bra med mig också!

kram

2011-10-28 @ 21:43:29
URL: http://emeliebohlin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0