Skratt och allvar

Hej på er.
Har nästan precis kommit hem.
Har slängt i mig lite sliskig tacos. Okej, jag gillar tacos. Men det är så förbaskat kladdigt. Hatar att va kladdig om fingrarna.
Meen har tillbringat dagen i stan med Ellen. Ja, vi umgås väldigt mycket.

Vad vi gjorde där, jani. Vi satt och fikade lite. Mums på den chai latten. Godaste någonsin.
Satt och snackade en massa skit. Vilket vi alltid gör. Kommer aldrig något vettigt ur oss.

Men det var lite allvar med. Mer än så behöver ni inte veta.
Och ikväll blir det lugnt.
Bara jag och pappa hemma så det blir väl någon bra film skulle jag tro.
Ska vara nattaxi ikväll så jag behöver dock försöka hålla mig vaken.
Men det är nog inga problem.

Dock har jag ingen spännande bild från idag så ni får en från weheartit.com

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hoppas du fick en lugn och fin fredagskväll! :)

2011-10-15 @ 00:59:08
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0