När det ger resultat

Hemma från träningen nu.
Och jag kan säga att det där behövde jag verkligen.
Rensade alla tankarna och nu mår jag prima.
Så nu sitter jag här och doftar glass och ska titta på en film.
Ja, faktiskt så luktar min kropp glass.
Mitt body butter luktar gudomligt. (mango & Papaya) Och det luktar typ som en riktigt god glass. 
Ni borde verkligen testa den. Den passar bäst på sommaren såklart.
Men den är underbar året runt också.




Och förresten.
Jag har ju hållt på med min träning ett tag nu. Och man ser verkligen hur kroppen blir
Och jag hittade mina gamla mjukisbyxor innan ( jag ahr varit av med dem sen någon månad tillbaka)
Och tror jag kan skänka dem till någon behövande människa.
För på min kropp kan de inte sitta.
Och ja, för er som sitter och läser detta och är jävligt gnälliga.
De har varit lite stora hela tiden.
Men verkligen inte såhär.


Kommentarer
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

SENT SVAR: Jag gör ingenting speciellt.. Allt bra? :)

2011-10-30 @ 14:30:11
URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Δ sandra - FOTO Δ

sv: ja min helg har vart jätte bra! :)

Vad har du haft för dig idag då? :) kram

2011-10-30 @ 20:10:21
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0