ICA-Jerry och grodlöv

Hej på er.
Är hemma nu efter en liten promenad.
Ja, min moster bor typ 500 meter bort. Så vi kan gå dit.

Men hemvägen va knas. Pappa garvar åt senaste reklamen med  ICA-Jerry och jag går och spanar bland löven. 
Det brukar va så på sommaren/hösten att när vi går hem från min moster så hoppar där alltid asmycket grodor (ja, jag bor lite ute i ingenstans) och jag verkligen HATAR dem. De är så äckliga.
Och nu när det är både mörkt ute och massa löv på marken så blir det ju inte lättare.
Allt ser ju ut som grodor och idag kunde jag ju inte gå speciellt fort heller.
Nej fy för.
Men jag kom hem denna gången med och inte en enda groda såg jag.

Satt och tittade i massa gamla fotoalbum.
Det är helt galet. Hittade ett från när mamma var liten. Kan väl ha varit 6-7 år.
Och det skulle verkligen kunna vara jag på bilden.
Så pass lika är vi. Helt sjukt.
Min kusin visste att vi var lika. Men han trodde inte att vi var så lika. 
Galet galet.
Nej men nu ska denna flicka krypa ner under täcket.
Känner att jag behöver sova nu.
Det var ett tag sedan man sov såhär tidigt nu.
Men godnatt med er.

Usch, bara se så äckliga de är.
Och det värsta är.
Jag fick reda på igår av pappa att där bor en groda någonstans vid våran uppfart.
FY FÖR

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Följer du Idol 2011? Då har jag en fråga till dig, vilken av deltagarna är din favorit? :D mina favoriter ser du i detta inlägg, och lämna gärna ditt svar där också;



http://sstille.blogg.se/2011/october/idol-2011-mina-favoriter-vilka-ar-dina.html#comment

2011-10-02 @ 08:52:52
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0