Hej träningsvärk

Jag har så ont i mina armar att jag inte ens kan lyfte dem för att borsta håret.
Det kallar jag hård träning.
Men fy för bubblan vad jag kommer ha ont imorgon.
Jag har aldrig tyckt illa om träningsvärk. Man känner att man har gjort något när man får det.
Men nu är det bara jobbigt.

Men var och tränade på gymmet med pappa imorse. Eller ja, förmiddags.
Riktigt skönt faktiskt.
Har alltid hatat att träna på gym. Tycker det är så jäkla tradigt.
Men det var bara han och jag där och jag tyckte faktiskt det var riktigt roligt för en gångs skull.

Men nu har jag ätit lite nyttigt (ja, tro det eller ej) och nu ska jag lägga mig och sova en timme.
Såå skönt.



Kommentarer
Postat av: Anonym



Missa inte mina tävlingar där du bland annat kan vinna en Onepiece, unik spabehandling, skönhetsprodukter osv! :) kika in och se om någon faller dig i smaken.



http://flavoured.se/category/tavlingar.html

2011-10-23 @ 14:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0