En toppenbra kväll

Hallå på er.
Drickan står i kylen och ikväll kommer bli bästa kvällen med härligt folk.
Städa och laga mat står först på schemat sen kommer fina ellen till mig innan vi beger oss till bussen.
Så jag har lite att göra innan kvällen.

Solen skiner dessutom ute. Kan det blir bättre?
Så idag är jag på topphumör.
Och jag har världens finaste läsare också.
Ni är så söta allihopa.

Men nu måste jag sätta fart. Måste fixa en asnice spellista idag med.
För det blir lite förfest här innan vi drar till förfesten. NIIIICE


Kommentarer
Postat av: AMANRA♡

aah eller hur :)

hoppas du får en as bra kväll snygging! :)

2011-10-21 @ 21:49:16
URL: http://amanras.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad kul att ni också haft sol! Här har det varit kallt, men med solen som skiner kan man inte bli på dåligt humör, och det är bara mysigt med kylan. Jag älskar att kunna slänga på mig en tjock halsduk utan att svettas ihjäl :)



sv. B&J är det bästa. Jag kan inte tro att jag hade en period där jag inte stod ut med glassen. Å andra sidan var det innan jag upptäckte Caramel Chew Chew :)

2011-10-21 @ 23:06:34
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0