dimmigt solsken

Det är ett hilma konstigt väder ute.
Solen skiner men det är ändå sjukt dimmigt ute.
Skumt.

Men jaja, ikväll blir det att umgås lite med släkten och fira moster och hennes man.
Är ju skadad fortfarande så det blir inte allt för livat för mig.
Är faktistk glad att jag stannade hemma igår.
Annars hade jag nog fått hoppa på ett ben idag.

Så jag ska väl alldeles strax gå och duscha.
Ni ska få bild på mig sen.
Jag lovar er.

Ska väl försöka mobilblogga därifrån också.
Men ni får ha en awesome lördag gott folk.
Puss på er
weheartit.com

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder har även massa roliga tävlingar på gångså besök gärna min blogg:)

Kram:)

2011-10-01 @ 15:26:52
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0