Åter till sängen

Hej på er.
Denna natten har nog varit den värsta på länge.
Somnade vid 5 i morse.
Vaknade igen vid 6, somnade, vaknade vid 7, somnade och sov till 10.
Men som ni förstår är jag kanske inte världens piggaste.
Och därför gick jag upp, åt frukost och tänker nu krypa ner och sova någon timme till.
Jag är så trött att jag mår illa och när jag trött är jag ingen rolig människa att ha och göra med.
Så inlägget får bli kort.

Ska iväg med mamma sen, så jag måste ställa klockan så jag hinner upp och klä på mig och sätta fast ansiktet (sminka mig)
Sen blir det hem, slänga i sig mat och fara iväg till gymmet för lite träning.
Behöver komma på andra tankar så drar dit sen.

Förresten, för att göra detta lite positivt, jag ser att ni har blivit allt fler nu för varje dag som går.
Och jag älskar det. Självklart är det för er man skriver och kommer ni på något ni tycker jag ska blogga mer om eller så så bara säg till.

Nu ska jag ner under mitt varma täcke och blunda någon timme till.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Följa varandra via bloglovin? Lägg till mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse där isåfall så börjar jag följa dig! :)

2011-10-27 @ 10:42:44
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0