"Så många frågor, inga svar"

Tjabba tjena hejsan hallå.
Klockan är sådär superduper mycket nu egentligen.
Men jag är piggelipigg och kan inte sova.
Så sitter och lyssnar på en massa Kapten Röd (därav rubriken) och mår faktiskt ovanligt bra.
Häller i mig litervis med vatten också. Himmel va törstig jag är.
Vill sjunga med i låtarna också, men bäst att låta bli.
Annars börjar väl stackars hunden yla och då väcker hon ju hela huset.

Imorgon blir det en sån där superduper tråkig dag.
Ska väl försöka ta mig till gymmet i alla fall.
Och sen kommer bästa ellen också hem såklart.
Underbart.

Nej, men ni får sova så gott alla sockertoppar som läser detta.
Jag ska väl också försöka sova någon gång.
Men ska lyssna lite till på min musik.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0