julmys

sitter i ett nästan helt mörkt rum och lyssnar på julmusik och bara njuter av dagen.
Men min mysbelysning har jag tänd. Älskar julen. Massa mysigt med massa värmeljus och andra ljus.
Mums.

Är stolt över mig själv idag.
Har blivit sammanlagt 3 ½ timmars träning. Känns i kroppen kan jag lova er.

Ska ner och kränga lite mjuk pepparkaka sen som mamma bakat.
Och för er som inte har en aning om vad mjuk pepparkaka är.
Så är det typ, sockerkaka med pepparkakassmak. Himlans va gott det är och jag förtjänar lite mums idag.



Kommentarer
Postat av: Emma

ont i halsen..:PP Men annars e det bra:P Planer för kvällen?:)

2011-11-24 @ 18:52:14
URL: http://emmapaulssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0