Torsdagsskola

Sitter i skolan och har fruktansvärt ont i nacken. Helt fruktansvärt. Måste ha sovit konstigt eller något. 
Ska hämta bilen hos mamma sen och sen blir det att köra ensam för första gången. Lite spännande faktiskt. Har ju alltid bara kört med någon bredvid mig som säger vad jag ska göra.

Sen blir det att lämna in svenska C uppsatsen fast att jag itne var riktigt klar. Vi får hoppas på det bästa ändå.

Skolan slutar om typ två veckor. Det ska bli riktigt skönt att slippa det nu. Innan längtade jag inte men fasen vad jag är trött på exakt allt som har med skolan att göra. Vill verkligen börja jobba istället. Träffa nya människor. Gud va skönt det låter.

Snart får fredrik nyckeln också. 
Jag har ju inte berättat det för er riktigt men Fredrik flyttar snart till lägenhet och får jag jobb inom en snar framtid flyttar jag nog också in där (även om jag antagligen kommer vara hos honom en del ändå) Men jag vill inte bo där förrän jag kan betala för mig.

Men ni får veta mer när det närmar sig. Ni får kanske till och med se bilder på den när den är färdigrenoverad.

Ni får ha en bra torsdag sålänge. Vi hörs nog sen

Kommentarer
Postat av: emmaandersson

Härlig blogg du har!

Ställ gärna en fråga i min frågestund! :)

http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/2011/may/ask-me-something.html#comment

2011-05-26 @ 14:08:53
URL: http://eeeemmmmaaaas.blogg.se/
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-27 @ 12:29:41
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0