Jobbsökande

Efter skolan blir det att gå och söka jobb. Jag är skitnervös men har nyss fått lite tips av en jobbcoach som var på skolan och mitt självförtroende steg en aning. Så det ska nog bli bra.

Åker med Fredrik och tittar på fotboll sen. Ska fotografera där såklart. Jag ska visa er någon bild därifrån med sen. Ni har ju inte fått se mina fotbollsbilder.

Så nu arbetar jag på min hemsida och det kommer antagligen dra ut på tiden lite. Så slutar kanske lite senare än vanligt. Men vad gör det. Mitt humör är på topp idag och jag mår skitbra.
Solen skiner också ute och jag har fixat klart allting till skattjakten nu. Behöver jag inte tänka på det mer. Fasen vad najs. 
Jag ska även fixa mina naglar någon dag nu. Ska bara komma på hur jag vill ha dem. Sen ska ni få se dem och denna gången lovar ajg att ni ska få se dem.
Ni får ha en riktigt bra fredag sålänge. Det ska jag ha och ni får hålla tummarna för mig att jag ska lyckas bra med att söka jobb.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

hej allt bra? :)

2011-05-21 @ 20:02:23
URL: http://matildaqvarnstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0