Hemska c-uppsats

Glasögonen har hoppat på mitt ansikte och jag gör mig redo för att börja på min svenska C-uppsats. 
Vad den handlar om, berättar jag inte. Hemlisar är bra.
Men det är något som intresserar mig helt enkelt.

Ute är det molnigt och jobbigt och jag måste plugga psykologi när jag kommer hem.
Usch, omprov är aldrig roligt. Jag har det imorgon och har knappt börjat plugga. Tur att jag redan har gjort det en gång så har ju lite koll.

Nej nu blir läraren snart ledsen i ögat om jag sitter här och fortsätter skriva till er. Skolan är viktigare.



BTW, ska nog börja på en lite roligare design i kväll. Håll utkik

Kommentarer
Postat av: elvira

Kolla gärna in hos mig och lämna en kommentar så hörs vi nog snart igen! :)

2011-03-31 @ 15:09:27
URL: http://elviraleinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0