Fredagsmys med kineser

Nej. Tolka nu inget jag skriver som att jag är rasist. VERKLIGEN INTE. Jag och Ellen ska äta kinamat. Alltså kinesmat. Man kan ju säga som man vill men jag menar inget illa. Så det är inget mer med det. Så det blir hem direkt efter skolan, ta en dusch kanske och lite sådant för att sedan träffa Ellen och beställa lita mat. Och jag börjar redan bli hungrig så jag hoppas tiden kan gå liiiiiite fortare.
Eller vad säger ni?
Slutar senast kvart i fyra idag. Kan hända det blir tidigare. Beror på vad läraren säger.
Sitter i alla fall och har textkommunikation. Väntar på att de som korrekturläser texterna ska bli klara så att vi andra också kan få göra något vettigt. Så jag sitter bara och lyssnar på Enemy så länge. Wiiie

vad ska ni göra denna snöiga fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0