Dag 24

Det här får mig att gråta

Jag har ganska lätt för att gråta faktiskt. Det krävs inte så mycket. Jag kan gråta till de flesta filmerna och en hel del TV-serier. Sofias änglar är hopplöst. Det går ju inte titta på utan att börja gråta.

Men om vi räknar bort allt sådant (filmer och så) så har jag även då lätt för att börja gråta. Det kan räcka att jag småbråkat med någon så börjar jag gråta. Kan även vara att jag börjar gråta om det inte riktigt blir som jag tänkt mig.

Förr var det även så att jag kunde börja gråta inför ett prov eller så. Var det någon fråga jag hade det jobbigt med när jag satt och pluggade så kom tårarna direkt. Speciellt när det gällde matte.
Men det har jag nog växt ifrån en del.

Men jag har fortfarande lätt för att gråta kan jag väl säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0