Dag 21

Någon som har en stor inverkan på mig

Detta var också svårt. (det säger jag ju om allt?) Jag tror att jag är en person som har lätt för att bli påverkad av folk i min närhet. Men folk som kan påverka mig mest är nog de som står mig allra närmast.
Jag försöker att inte bli påverkad av folk, men jag tror att vi alla blir det även om vi visar det olika mycket.
Allting runt omkring påverkar oss. Media, vänner, ovänner, familj, pojkvänner, flickvänner. Ja allt och alla. Det är inget vi kommer ifrån och det finns ingen i hela världen som kan säga att de inte blivit påverkad på något sätt av någon annan någon gång. För det har alla.
Det ville jag ha sagt med detta och nu ska jag sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: det är toppen med mig också :D

va göru? :)

2011-03-04 @ 09:23:09
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: ska svara på massa kommentarer :P



den är avslutad, om du läst inlägget :P

2011-03-04 @ 18:14:30
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0