Ajaj på min rygg

Legat ute i solen HELA dagen och naturligtvis bränner jag ryggen lite.
Men imorgon blir det stranden så på med lite solkräm så ska nog det gå också.
Får sola framsidan istället.

Som vanligt blev det dåligt med updatering i helgen.
Jag tänkte mobilblogga igårkväll innan vi skulle sova.
Men upptäckte att Fredrik var kittlig (haha efter 1 ½ år) så jag roade mig med att försöka kittla honom ett tag istället. Och sen bara somnade vi.
Men här är jag i alla fall.

Imorgon blir det att gå upp tidigt för att köra och köpa frukost till kusinen som kommer på besök redan kl 9. Han har varit borta i ett år (jobbat utomlands) så ska bli trevligt att få träffa honom igen. Han missade ju tyvärr min student.
Så jag ska väl alldeles strax sova.
Ska starta en film först tror jag.

Men godnatt på er
nyduschad, osminkad och med mitt eget hår(utan löshåret)
Får passa på nu eftersom på torsdag ryker det 5 cm från mitt hår.
Efter det ska jag ALDRIG platta mitt hår igen. För det är det som har försört det
Så ett tips til ler som använder plattång varje dag.
Sluta med det. För ni bränner av håret och det "slutar växa" (eftersom ni bränner av lite varje dag blir det aldrig längre)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har just nu en tävling där du kan vinna en earcuff, titta gärna in här och anmäl dig; http://fashiontwisted.com/2011/june/tavling-svart-earcuff-med-kors.html#comments.html#comment

2011-06-28 @ 01:04:00
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: mysan

Hejsan! :)

Allt bra med dej?

Tänkte bara säga till dej att jag finns här om du vill prata om allt från himmel och jord! Tycker bara synd om folk som inte har någon å prata ut med och därför sträcker jag fram min hand för dej om du vill ta chansen så göra de och hör av dej jag finns i alla lägen och du behöver inte må dåligt för att ha nån att prata me utan bara för att få ut lite av de man bär på! :)

Ber om ursäkt om jag inte borde sagt de jag sagt men står för de jag säger och menar de!

Kram ♥

2011-06-28 @ 17:06:15
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0