inte okej

Är uppe förbaskat tidigt.
Men ska hoppa in i duschen så jag vaknar lite sen beger jag mig med familjen mot halmstad för att glo på fotboll hela dagen.
Är väl hemma vid halv 10 ikväll kanske.
Så idag blir det inget uppdaterande.
Var på arbetsintervju igår.
Vet inte riktigt om jag gillade det jag hörde.
Vi får väl se om jag tar jobbet om jag får chansen.
Vet ej än om jag ens får det.
Sen på kvällen blev det en tripp till Åhus för lite glass.
Mums på det.
Kanske blev detta inlägget konstigt, men jag är för trött för att orka bry mig.
Jag har inte varit uppe såhär tidigt sen jag gick i skolan så det är kanske därför. Tur jag kan sova i bilen.

Men ni får ha en bra dag allihopa.
Ni får en redan använd bild i alla fall

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin bild!

2011-07-31 @ 16:51:09
URL: http://idaklintberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0