ingen bra dag

Idag är en sån dag då du bara vill lägga dig under täcket och aldrig mer titta upp.
Har svinont i armen och har tre feta blåmärken men har ingen aning om var de kommer ifrån.
Har ont i mitt höra för att mina dumma öron inte klarar av att ha örhänge.
Hittar inte min mp3 sladd så kan varken ladda den eller lägga in fler låtar.
Det kan snart inte bli värre.

Ska lägga mig och glo på film och sura i min ensamhet snart.

Usch nej nu är det bäst jag slutar skriva innan detta blir ett alldeles för argt inlägg.
Och ja, jag tycker synd om mig själv. Ibland får man faktiskt det.
min stackars lilla mp3

Kommentarer
Postat av: thidah

sv: hejsan

haha jodå, allt är finfint ;)

hur är det med dig då?



kram

2011-07-04 @ 22:16:03
URL: http://thidahbunyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0