Vill ha mitt förbaskade körkort nu

För jag är trött på att plugga.
Jag känner att jag kan inte riktigt koncentrera mig på varken skolan eller körkortet. Det blir helt enkelt för mycket för mitt lilla huvud. Jag blir ju så förbaskat stressad också.
Men jag försöker i alla fall.

Sitter själv hemma nu med silvershampoo i håret och tycker att livet är bra.
Saknar såklart min fredrik men det gör jag alltid så det räknade ni väl med att jag skulle skriva.

Nu måste jag nog skölja ur shampoot. Har suttit med det i i snart 15 minuter (och jag har gjort detta förr så jag vet att jag inte blir lilahårig. Jag har inte så starkt shampoo.)

Senare blir det att ta med mig hunden och promenera ner till mamma när hon stänger.
Sen blir det myspys ikväll igen.

Nej nu måste jag verkligen skölja ur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0