Veckans blogg här och dagens blogg där

Tänkte bara meddela för er att jag blivit veckans blogg nu i två olika bloggar och det är såklart fatastiskt roligt.
Man blir så nedrans glad.

Så nu kanske här är lite nya läsare?
Kommentera gärna allt vad ni kan.
Jag svarar på ALLA kommentarer.

Men jag har även haft lite problem med att folk skriver fel på sina bloggadresser( jaag antar att det är det) För jag kan då inte komma in på era bloggar och svara.
Så var noga med vad ni skriver.

Här hittar ni förresten bloggarna som jag vunnit i

Blogg nr 1

Blogg nr 2

______________________________________________________

Har varit duktig och tränat lite idag också.
Ska även ut och promenera med hunden senare.
Måste försöka gå 30 minuter varje dag nu.
Måste skärpa mig för min kondition är verkligen inte vad den var i somras.


Ny duschad och stolt över mig själv. (fin prick jag fått på min haka efter min finne :( )

Kommentarer
Postat av: Lisamarie

grattis!:D

2011-01-17 @ 16:40:26
URL: http://lillalisaaa.blogg.se/
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: haha just det sorry x)

2011-01-17 @ 18:45:23
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0