Va f*n gör jag uppe?

Naaaj det bidde (blev) ingen skola för mig imorgon. Fick reda på att allt skulle va som vanligt så jag är "ledig" imorgon. Vi har projektarbete men jag arbetar hemma. Så imorgon ska jag fasen bli klar med min bok. Har ju halkat efter extremt mycket nu. Så ajabaja, Skärpning nu.

Jag gillar dessutom inte min design riktigt. Så efter jag varit duktig imorgon och tagit en morgonpromenad med hunden så ska jag göra om den (igen) till något jag gillar och kan ha kvar.

Nej men nu har jag ställt klockan på 06:00. Ska nämligen ringa till min älskade pojkvän imorgon bitti och se om han kommer upp. Han har nämligen varit ledig en vecka nu och latat sig och han brukar inte va så morgonpigg. Så jag är snäll och hjälper honom upp lite. Jag kan ju somna om sen igen. Haha.

Förresten, jag kom på lite saker till som jag ska försöka med 2011.
- Få ännu fler läsare än jag redan har.
- Skärpa mig med bloggen och skriva oftare
- Ta flera bilder som jag kan visa och på så sätt göra bloggen roligare.
- Försöka va lite roligare i mina texter så de inte blir så förbaskat tråkiga att läsa.

Va säger ni om de ha?
Nej nu får jag fasiken sluta upp med detta och sova. Jag måste vända på dygnet nu.
Aja baja.



Osminkad och lite halvt trött. Men va fasen jag är söt ändå.
Och jag är cool för på min tröja står det BIFFIGARE. Cooooolt.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0