Tillbaka efter helgen

Har inte varit något uppdatering över helgen. (men då är ju allt som vanligt)
Men jag lever och idag är det måndag och jag är ledig. Eller jag har projektarbetsdag och ajg ska faktiskt plugga.

På onsdag blir det malmö med flickorna och på lördag blir det kanske ullared med fredrik. Beror på om jag får jobba eller inte.

Pappa och lillebror har åkt nu. De är och åker skidor en vecka och självklart saknar jag dem. Sally (vår hund) är inte sig själv stackarn. Hon förstår itne vad som händer.
Så det blir mammamys hela veckan och det är mysigt det.
Så det blir kanske lite konstig updatering denna veckan men det får ni tåla.

Nu ska jag äta frukost.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0