Mitt i natten

Hej kära bloggläsare.
Ni sover antagligen gott nu men jag är i alla fall vaken.
Kan inte riktigt sova av olika anledningar.
Och nej, det går in på mitt privatliv för mycket för att jag ska berätta för er.

Jag borde egentligen sova. Ska upp igen om 6 timmar och jag vet hur trött jag brukar va.
Men jag kan som sagt inte sova.

Så då tänkte jag skriva lite här till er.
Har börjat läsa andra boken nu av carolina gynning och den är mycket bättre än den första.
Jag känner så väl igen mig i nästan exakt allt hon skriver. Det skulle kunna varit jag som skrev det faktiskt.
Och det känns bra att läsa det. Att det faktiskt finns en till som jag.
Haha skämt och sido. Man kan väl inte riktigt jämföra mig med carolina.
Eller jo, kanske lite ändå..

Nu ska denna flicka gå på toa sen måste hon i alla fall försöka sova.
Det går väl någon gång.
Ni ska få en lite småskojig bild från idag i alla fall




Jag har aldrig saknat en kram från min älskade så mycket som jag gör nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0