Dag15

Mina drömmar

Ja, vad finns det att säga om dem. Jag tror inte de är speciellt... annorlunda?
Att skaffa familj, ha ett bra jobb som jag trivs med och vara lyckligast i världen. Det är väl det som de flesta drömmer om innerst inne. Sen att mitt jobb helt ska vara undervattensfotograf någonstans i något varmt land hör väl inte direkt hit. Eller? haha nej skämt. Men det hade varit sååååå coolt att vara undervattensfotograf.
Eller varför inte bli uppfinnare. Jag som är så smart? haha fredrik skrattar just nu. Och alla andra som känner mig också antagligen.
Min allra största dröm sedan jag var lite är faktiskt att bli artist. Jag älskar att sjunga (även om jag ALDRIG gör det inför folk. inte seriöst i alla fall) så det är väl en dröm jag haft som liten men som aldrig kommer bli sann p.g.a att jag inte vågar sjunga för någon. Inte ens fredrik har hört mig sjunga.
Så därför bytte jag dröm till att vilja bli undervattensfotograf. Så länge där inte finns något farligt såklart. Det som hade varit pricken över i:et hade varit att fotografera barn under vattnet. ni vet, på babysim och sånt. Då slår vi två flugor i en smäll. Jag älskar att fotografera barn och jag vill göra det under vatten. SMART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0