julstämningen är nästan här

Jag har inte alls kommit i någon julstämning i år.
Vädret är som det va i typ oktober och det är ingen snö.

Men nu är granen klädd, julklapparna köpta och ligger och gör en sådär mysigt nyfiken på vad de kan bara i dem. (ja, jag är som ett litet barn fortfarande. Smyger och kikar vilka klappar som är mina. Men berätta det inte för någon)
MEN, vet ni vad?
Idag kom det faktiskt snö. Nu ikväll när jag var ute och gick med hunden.
Inte för att de la sig på marken. MEN det snöade och det är det viktigaste.
Så nu känns det nästan som att julen kan få komma också.



Kommentarer
Postat av: Linda

va fint:D

2011-12-22 @ 17:55:37
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0