Iskallt och superhalt

Har varit ute och gått med hunden nu ikväll och det är himla galt ute.
Hon höll på att dra omkull mig flera gånger.
Men jag höll mig på benen.
Men visst är hon cool med sina supersöta reflexer på benen?
Och faktiskt, så har det snöat idag. Även om det kom regn samtidigt och det la sig inte direkt på marken.
Men det kom vitt från himlen i alla fall.
Så vem vet, snart så kanske den stannar på marken också.
Men jag kom på en fördel med att va så lite som jag är.
Man kan låna allas kläder utan problem.
Som nu när jag var ute och gick drog jag på mig lillebrors skidjacka. Och den va himla varm.
Hur bra är inte det?

Kommentarer
Postat av: kajsa

åhh ogillar verkligen vintern :(

2011-12-05 @ 17:59:36
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0