Den där känslan

Kan inte sova.
suttit uppe nu i flera timmar och tankarna snurrar runder.
Kanske fel att skriva det här.
Liksom, varför skulle ni bry er.
Men jag måste bara få skriva av mig.

Jag byter ändå blogg efter nyår.
Känner att jag ska börja om på nytt.
Nytt år, nya tag och ett nytt liv.

På torsdag åker världens bästa Ellen till Thailand i tre veckor.
Och jag vet inte hur jag ska klara mig.
Jag har tänkt innan att, ja men hon kommer hem igen.
Men tre veckor är ganska länge.
I alla fall utan henne.
Suttit och gråtit nu till och med.
Trodde aldrig jag skulle ta det såhär hårt.
Men när tankarna slår en att man inte kan ringa henne när man är ledsen.
Inte skicka ett sms.
Inte sitta på kvällarna och prata om allt mellan himmel och jord.
sitta och skratta åt ingenting.
I TRE VECKOR.

Nej jag ska inte skriva mer om detta här nu.
Detta ska inte bli något sorgligt trams som ändå ingen läser.
Men Ellen, vet inte om du läser detta.
Men jag kommer sakna dig så otroligt mycket.
du är den finaste vännen, kusinen man kan ha.
Ha de awesome där nere nu och sola lite för mig med.
Vi ses när du kommer tillbaka och ser ut som en pepparkaka






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0