En vanlig fredagmorgon

Godmorgon på er.
Vaknade för en liten stund sedan och ska väl snart ut och springa en runda.
Måste bara vänta på att pappa kommer hem så jag vet om det är okej att låna bilen.
För jag springer inte här hemma, kör en bit faktiskt för att kunna springa.
Jag tycker inte det är speciellt roligt eller jobbigt att springa på plan asfalt.
Därför beger jag mig ut i skogen så man får lite backar och sånt att springa i.

I eftermiddag går jag bort till min moster lite. Hon behöver hjälpa mig att sy in mina byxor. 
Sen får vi väl se vad denna fredag bjuder på.


Det ser verkligen helt öde ut, jag vet. Men här börjar i alla fall min joggingrunda

Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

sv; Det rullar på! Vad ska du hitta på idag då ?

2011-08-12 @ 17:19:04
URL: http://neaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0