Snart sooooova

God kväll kära läsare.
Gud så fint det låter.
Aja, jag sitter här och glor på andra avenyn (nej jag får aldrig nog) och irriterar mig över en blåsa jag har på tungan. Så fort jag rör tungan lite mot tänderna så gör det ont. Så jag måste låta bli med det.
Intressant fakta va?
Imorgon ska jag sy upp min balklänning och sy in min studentklänning för den var liiiiite för stor om man säger så.
Fasen va nära det är nu. Riktigt läskigt.
Idag har ju Ellen varit här. Soooolade och käkade chokladglass med maränger i. Mums.
På söndag åker hon till Turkiet det lilla äcklet. Hoppas verkligen det regnar hela veckan där nere och att solen skiner här så kan jag bli brunare än henne ändå. mohahahaha.
Aja. Ska glo på ett avsnitt till sen får vi se om jag orkar sova eller om ajg gör något annat skoj. Man vet aldrig med mig.
Men er skriver jag till imorgon i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0