Boken

God förmiddag alla söta och glada.
Skiner solen hos er också ?

Jag sitter och har projekt och företaganade och vi jobbar med projektarbetet.
Så det blir att skriva på boken.
Och det behövs verkligen.
Men jag har kommit en bit på vägen så det kommer nog bli bra i slutändan.

Har fixat nytt matrial till att göra gelenaglar så det ska jag göra när jag kommer hem.
Sen måste jag plugga till psykologiprovet som är imorgon.
Blir väl ut och motionera med pappa sen ikväll.

Nej nu ska jag fortsätta lyssna på musik och skriva på min bok.
Vi hörs sen.
Jag ska komma ihåg att visa er mina naglar denna gången.
Jag glömmer alltid det annars.

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Ja klart allt är bra när solen skiner :D



Vad är det för bok du skriver?

Kram

2010-10-12 @ 14:28:04
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Johanna

Vilken underbar header!

2010-10-12 @ 14:29:25
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0