inte lust

Hej allihopa.
Förlåt att jag inte updaterat idag.
Men jag är inte på humör.
Jag saknar min Fredrik något extremt och det är det enda som kommer upp i mitt huvud hela tiden.
Så har ingen fantasi på vad jag kan skriva.
Helt sjukt att man kan sakna någon såhär mycket fast att man vet att han kommer tillbaka.
Jag kan inte göra någonting.
Tittar jag på någon film börjar jag gråta för att där är något romantiskt i den.
Helt sjukt och det är extremt jobbigt.
Bara längtar tills jag i alla fall får prata med honom.
Men det tar någon timme till.

Jag älskar dig fredrik


Kommentarer
Postat av: Ida

Yeah, ska fortsätta; fast det är ju trots allt upp till andra om de har lust att rösta eller inte :P I can´t force them^^

2010-11-14 @ 19:43:56
URL: http://www.idaho.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0