Hemma från skolan

Jag hatar det egentligen.
Vill inte vara hemma från skolan.
Det är riktigt tråkigt.
Finns ingenting att göra och jag har inte ork att göra något.
Illamåendet börjar släppa men jag har ont i magen då och då.
Men får väl försöka ta mig upp från soffan och göra lite projektarbete.
Typiskt att jag inte tog med mig det ner när jag ändå hämtade datorn.
Aja, jag har fortfarande tid kvar på dygnet.

Ska göra allt för att orka gå till skolan imorgon.
För det här är sååååå tråkigt.
Stackars fredrik ligger också hemma och är sjuk.
Usch usch.
Bara det inte blir värre.

Nej nu ska jag kolla klart på surfpatrullen och sen försöka orka göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0