En skräckupplevelse

Jag ska alldeles strax gå och borsta tänderna igen och sedan bege mig mot tandläkaren.
Jag vill verkligen inte.
Det är en skräckupplevelse varje gång. Eftersom jag har problem med min käke (gapar jag för stort så hoppar hela käken i sidled) så gör de ont att gå till tandläkaren.
Men jag får bita ihop (haha humorn är på topp) och gå dit.
Det är ju tur att de finns trots allt.

Nu har jag fullt upp nästan hela mitt lov.
Blir handboll imorgon med Fredrik. Min första handbollsmatch i arenan. Det ska bli så kul.
Onsdag blir det läkaren och sen övningsköra.
Torsdag ska jag simma med mamma och kanske blir det en shoppinrunda i stan också.
Fredag och lördag vet jag inte riktigt vad som händer men på söndag blir det fotboll i malmö. Vilket jag ser fram emot. Det är riktigt roligt. Tänk att fredrik har lyckats att få med mig på så mycket sport. Det har ingen annan någonsin lyckats med.

Nej nu ska jag gå och borsta tänderna.
Vi hörs sen.
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0