Skola

Sitter i skolan nu i VÄRLDENS varmaste datorsal.
Helt meningslös dag faktiskt.
Kom till religionslektionen
Läraren: Ni som är helt klara är väl lediga från denna lektionen.

Vilket jag var. Så satt från halv 9 till tio i tio och gjorde ingenting.
Kommer sedan till fotolektionen.

Läraren: Nej emelie du är ledig till klockan 1 för du är klar med allt.

Nej men grattis. Jag kunde legat hemma och sovit några timmar till.
Men nej, man kan inte få informationen i tid så det blev att sitta här helt utan anledning.

Annars händer det inte ett dugg idag.
Ska på möte med studentkommitéen senare.
Eller rättare sagt klockan 4.
Sen åker jag väl hem efter det.

Nej men vi hörs väl senare ikväll.


BTW: Väldigt roligt att jag fått så många nya läsare :) Jag blir bara mer glad för varje människa som tittar in :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jätte söt blogg har du =)

2010-05-31 @ 12:53:38
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh, det är fett varmt här i min datasal också xD avlider, BEHÖVER VATTEN DIRR! x)

2010-05-31 @ 14:08:57
URL: http://randomname.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0