Förlåt

Jag vet att jag är dålig på att updatera.
Men det har jag inte riktigt tid med om helgerna.
Men jag ska försöka bli bättre på det.
Ska försöka ta mer bilder också.

Helgen har tillbringats med Fredrik.
Har varit mycket mysigt och skojigt.
(Även om du ska få igen för att du blötade ner mig)
härligt väder i lördags var det också.

Idag har vi bara fixat inför våran fotoutställning som vi ska ha på onsdag.
Sjukt segt och drygt.
Men nu har man gjort det i alla fall.

Nu jävlar började det att regna ute.
Usch vad jag tycker illa om regn.
Gillar det inte alls :(

Nej men nu har jag verkligen inget vettigt att säga.
Så det får väl räcka för den här gången.
Kanske skriver mer senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg , tycker att du borde vara med i min veckans blogg/ johannatown

2010-05-24 @ 22:06:51
URL: http://johannatown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0