praktik

Sitter på praktiken nu och gäspar hela tiden *gäääääsp*
Måste sluta med detta.

Har blivit mycket promenerande idag.
Men ingen idé att jag berättar var jag gått. Ni vet ändå inte hur det ser  ut här om ni inte kommer härifrån.

Ska titta på handboll idag med bästa fredrik sen blir det hem till honom. myspys.
Sista dagen på praktiken imorgon.
Usch tiden har gått alldeles för snabbt.
Blää vill inte tillbaka till skolan.
Vill vara kvar här hela tiden.

Va ska ni göra en onsdag som denna då?

Kommentarer
Postat av: Lorissa

Jag är seg på att svara :) Idag har jag tränat, fikat och bara njutit av att det är en mycket bättre dag än gårdagen :)



Hur är läget med dig? :)

2010-03-31 @ 23:06:17
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0