reeeegn

Rubriken säger väl allt eller?
Just det, det regnar ute.
Det öser verkligen ner.
Sitter i min säng och är sur över att mina ben jämt ska bli så torra när jag solar.
Blää
tittade på ett monster till svärmor precis.
Haha den är verkligen rolig. Verkligen tur inte fredriks mamma är sån.
Hon är så snäll så snäll :) <3

Nej men nu ska jag smörja mina ben en gång til lsen ska jag kuta ner och se om vi har några batteri.
Har ju tyvärr ingen systemkamera jag kan använda mig av över sommaren.
Jag har ju bara lånat skolans kamera innan men jag har en halvsystem själv.
så ska mata in batteri i den så blir det kanske lire regnbilder senare.
Vad säger ni om det?

Jag bjuder på en bild på mig själv så länge :)


Kommentarer
Postat av: Martine TK

Kul header og Design :)

2010-06-07 @ 16:59:38
URL: http://martineetk.blogg.no
Postat av: Anna Emanuelsson

jag fick cykla hem från skolan i det skitvädret ;o inte kul!

2010-06-07 @ 18:22:10
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0