Ensamt och molnigt

Har varit ute och cyklat med hunden för ett tag sedan.
Nyss kommit ut ur duschen och mycket mer har jag inte hunnit.
Sitter och väntar på att min älskling ska ringa.
Har ingen aning om när det blir haha men nån gång så.

Ska väl alldeles strax fixa mig och cykla till affären.
Är riktigt sugen på hallon och vaniljglass så tror jag ska köpa det.
Måste även fråga om mamma vill slinga mitt hår någon dag.
Jag vet, skulle inte göra det egentligen.
Men vill verkligen ha mitt hår ljusare.

Men vi kommer säkert höras senare.
Måste ta tag i mitt liv nu.

puss så länge

Kommentarer
Postat av: itshardtoexplain

Hejsan, jättefin blogg du har!

Kika gärna in på min nya blogg och ställ gärna en fråga i min frågestund!

Ha det så bra!

Kram

2010-06-18 @ 14:54:40
URL: http://itshardtoexplain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0