Utan att veta

Jag fick väldigt många kommentrarer på mitt förra inlägg om att det inte är så farligt.
Men grejen är att ni vet inte hur dåligt elever mår och hur mycket allt detta påverkar vår undervisning.
Och det är inte bara vår klass. Det är andra klasser också.

Jag kan inte hindra er från att kommentrera och det är bara bra och roligt att ni gör det.
Men jag tar inte åt mig av det ni säger eftersom ni inte vet hur det egentlligen ligger till eller ser ut.
Ni verkar inte ha läst igenom inlägget så noga.
Eftersom att en del av det ni kommenterar har jag redan svarat på.

Men men nog om detta löjliga.

För övrigt så löser det sig nog med skolan. De är möte 8:20 som gäller på torsdag. sen får vi helt enkelt se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0