Nyårsafton

Min nyårsafton var jag först riktigt besviken på.
Den blev inte alls som jag ville.
Men jag gjorde mig i ordning och följde med mamma och pappa dit dom skulle.
Blev inte alls roligt.
Fick sitta med "de stora barnen" och äta, sen stack dom.
Blä på det.
Var hel ensam typ.
Men snodde en stol och satte mig hos mamma.
Smsade med älsklingen hela tiden och rätt som det var satt jag i bilen med honom.
Äntligen.
Nu blev min nyår perfekt.
Så det bar in till stan me bästaste och det var mycket mycket trevligt.
Jag hade jätteroligt.
Sen bar det väl hem till älsklingen vid 2 tiden efter massa rakerskjutande och champagnedrickande.
Somnade vid typ 3- halv 4.
Sov till typ 12 - halv 1.
Sen var det massa mys hela dagen.

Detta var min underbara nyår :D
hur var er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0