hiss och diss

Det var ju ett tag sedan jag hissade och dissade något.
Så det får väl bli ett sådant inlägg nu



1. först av allt vill jag hissa min pojkvän och kärleken.
Att han är så fantastisk och helt underbar. Han är den finaste som finns för mig.
Han får en alltid att må bra .
Utan honom hade jag aldrig blivit den jag är nu.
Jag är så lycklig med honom.
Han är bäst helt enkelt <3



2. Mer snö är det andra jag vill hissa.
Även om det är lite sent så älskar jag snön.
Den är så mysig och lyser verkligen upp nu när det är så mörkt ute.




3. Det tredje får nog bli att skolan börjar snart.
Ja tro det eller ej men jag saknar det lite.
eller inte skolan i sig utan alla vännerna.
Har inte träffat alla nu på lovet så det ska bli härligt att komma tillbaka.
Även om man kan få skippa läxorna.




1. Först av allt måste jag dissa att det är skola igen.
Haha aa jag vet jag hissade det precis. men liksom, hur skönt är det inte att sova ut på morgonen?
Det kommer man ju sakna. Visst jag är ledig en gång i veckan, men det är ändå inte samma sak.

2. Förkylning, huvudvärk och ont i magen. Japp så har det varit nu de senaste dagarna. Hoppas jag slipper detta nu för jag är riktigt trött på det. Vill bara va helt frisk igen.

3. Att inget blir som planerar. Det behövs inte sägas mer än så


Kommentarer
Postat av: Rebecca

håller med :)

2010-01-06 @ 16:38:15
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag kikar runt just nu bland olika bloggar och såg en kommentar från dig som jag tycker ändå är rätt intressant. Du hade kommenterat att du designar bloggar gratis. Men varför? Vad tjänar du på det?



Bara en tankeställare jag hade :) Inget negativt

2010-01-06 @ 16:51:14
URL: http://misspen.blogg.se/
Postat av: EN MASJÄVEL

kul att du gillar den sweet!

Kul att du gillar den! :D Följ den gärna med bloglovin! :D Jag följer dig då*

KRAM

2010-01-06 @ 17:46:46
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0