Dålig updatering

Förlåt för min dåliga updatering.
Men jag har varit med min älsklingsfredrik hela helgen. Har inte tid med sånt då.
Jag är med honom fortfarande. Men han sover så ska skriva lite snabbt innan jag springer bort till honom för att krypa ner bredvid.

I fredags blev det rosegarden och biomys.
Mycket bra film enligt mig. Fredrik säger nog något annat :P
Sen bar det hem till honom mitt i natten där vi sedan somnade.
Lördagen blev lugn.
Det blev en tur ut på isen men det var väldigt kallt så vi var inte ute så länge.
Sen blev det att äta hos honom för att sedan köra hem till mig.
Tittade på robinson sen blev det scary movie sen somnade vi gott.

Sen idag blir det bara massa mys.
Det är svinkallt ute enligt mamma så vi blir inomhus.

Nej, nu ska ni få en bild på oss sen får det vara bra för idag.


Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

vi såg "har du hörs ryktet om morgans" :P



hoppas du haft en bra helg! :D

2010-01-11 @ 00:22:52
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Piinky - a story about a girl

Grattis du vann veckans heting tävlingen=)



kram

2010-01-11 @ 08:17:16
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0