Brevlåda

Jajemän, brevlåda ska det handla om nu.
För mitt i natten igår blev jag så rädd att jag troddejag skulle kissa på mig.
Jag hörde någonting explodera, och nyfiken som man är så går man ju upp från sängen och tittar.
Och utanför mitt fönster så ryker det så in i bomben.

Så jag går in på toaletten för att kunna se ut lättare.
Och japp, det var några löjliga små barn som sprängt våran postlåda.
Jag menar, hur kul kan det va?
Spräng era egna postlådor så ska ni få se att det minsann inte är så kul när man måste köpa en ny.
Visst det var inte jag som betalade, men ändå. Tror inte mina föräldrar vill springa och köpa brevlådor hela tiden för att småbarnen inte vet vad man använder raketer till.

Stackars er barn säger jag bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0