Melodifestivalen

Sorry för min dåliga updatering.
Har inte hunnit i helgen.

Fredagen bestod av handboll, som var en besvikelse för min lilla älskling.
Lördagen bestod av melodifestivalen.
Lite kommentarer från mig om den kanske.

Ola - Unstoppable
Helt okej låt, men så typiskt dessa idolartister faktiskt.
Lite trött på att höra dessa låtar och det kommer ju definitivt bli en radioplåga.
Men värdig att gå vidare.

Jenny Silver - A place to stay
Va i hela friden hade hon på armen? Såg riktigt konstigt ut. Varför ha en 7 kg tung handske? Låten var verkligen hemsk. Usch, nej gillade inte alls denna.

Anders Ekborg - The Saviour
Minns inte denna låten så mycket så det måste ha varit en dålig låt. Haha

Frispråkarn - singel
Va i hela friden gjorde han här? Detta är ingen musik osm ska vara med i melodifestivalen. Jag förstår att han är singel faktiskt. Nej usch, bort.

Jessica Andersson - I did it for love
Bra låt faktiskt, men jag tycker om när hon har lite fart i sina låtar. Hon ska inte sjunga lugna ballader. Men en bra låt för övrigt

Linda Pritchard - You're making me hot-hot-hot
Mycket bra låt faktiskt, men liknade för mycket tidigare bidrag som varit med andra år.
Men tyckte verkligen inte att hon skulle åkt ut.

Pain of salvation - Road salt
Mysig låt och bra när man lyssnat på den ett tag. Tyckte faktiskt om denna låten men ingen låt som ska vinna allt.

Salem Al Fakir - Keep on walking
Detta blev nog min favorti till sist. Tyckte om refrängen riktigt mycket faktiskt :D

Kommentarer
Postat av: Emma

håller med dig till 90% ;)

2010-02-07 @ 23:37:24
URL: http://emmaamagdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0