Århundradets mysigaste...

... Strumpor. Jag lovar er. De är helt underbara och jag älskar dem.
Är så glad att jag köpte dem.
Det är inget som får plats i ett par skor. Utan de är mest till att bara gå i hemma när man fryser. För de värmer verkligen.
Kostar 149:- och du hittar dem på cubus

Har varit på möte i morse. Tänker inte kommentera detta. Det var mest irritation på det mötet.

Så nu ska jag gå och göra mig lite mat och sedan försöka sova lite innan jag åker till fredrik.
Är ledig idag så det hinner jag nog med.

Grattis till världens bästa Lena (fredriks mamma) som fyller år idag :D <3

Nu ska jag gå och fylla magen.
Puss på er


Åhh mina mysiga julstrumpor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0