Tidig morgon

Hejsan sötnosar.
Jag tänker sova snart.
Ja, jag vet det är fredag och allt det där.
Men jag ska faktiskt upp halv 8 imorgon och göra frukost till min familj. För senare på kvällen så åker ju jag till fredrik och ser dem inte på en hel vecka.
Så jag erbjöd mig detta imorgon.
Dessutom så måste jag va lite trött på kvällen så jag kan sova någon timme innan vi ska åka.
Planet lyfter klockan 6 från köpenhamn och det tar lite tid att ta sig dit. Så det blir att gå upp mitt i natten.
Men det ska väl inte vara några problem.
Det stora problemet är nog att kunna somna några timmar innan.
För ska jag bara ärlig, ja jag är nervös. Jag har inte flugit eller varit utomlands sedan jag var 13 år så det ska bli spännande. Så självklart är det lite pirrigt i magen. Men det kommer bli kalasbra.

Jag kommer updatera imorgon innan jag åker och jag slänger även in ett snabbt inlägg innan vi åker från fredrik sedan. Jag får sno åt mig hans dator lite ;)

Men ni får sova så gott allihopa.
Det ska jag försöka med i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag tänkte bara tipsa om en tävling om ett par cirkellinser från pigtail.se i valrfri färg. Läs mer på länken nedan

http://www.nattstad.se/idawikman?id=1074512

2010-08-28 @ 09:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0