Jag har läst...

Ännu en gång är det religionerna som spökar.
(Jag varnar er för att bilderna kan vara ganska hemska) http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7593245.ab

Hade en man i sverige gjort såhär mot sin fru, hade han fått fängelse.
När en man gör så mot sin kvinna i afganistan. Händer inte ett skit.
Istället måste kvinnan gömma sig för att ens kunna överleva.

jag ska inte säga vad jag egentligen tycker.
Men detta är det sjukaste jag hört.
Vem fan gör så?
Bara för att hon inte trivs hos sin man ska man itne behöva bli av med sin näsa.
Finns fan sjuka människor och jag är jävligt tacksam över att jag lever i sverige.
Folk borde fan tänka om riktigt ordentligt.
Ska vi låta världen fortsätta vara sånhär?
Ska vi låta kvinnorna plågas i andra länder medan vi har det bra här?
För även om vi mår dåligt ibland så blir det inte i närheten av hur de mår.

Visst, det finns sjuka folk här också och jag menar inte att vi i sverige är tipptopp.
men vi har det nog mycket bättre än de i alla fall.

Jag ska inte utrycka mig mer, för jag vet inte helt hur det ligger till i de där länderna.
Men när man ser sånt här så är det väl klart man blir förbannad.


Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Tack, vad roligt att du tycker det! :) Allt bra med dig?



FÖRESTEN SNYGGING! VA GÄRNA MED I TÄVLINGEN JAG HAR JUST NU DÄR DU KAN VINNA EN VALFRI KLOCKA!

Direktlänk; http://classys.blogg.se/2010/august/utkast-aug-10-2010.html

2010-08-11 @ 14:34:56
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: MOOOLLYS

Vad gör du? :D

2010-08-11 @ 14:43:29
URL: http://HTTP://MOOOLLYS.BLOGG.SE
Postat av: Classy

Härligt att höra! Det är bara bra med mig med, gjort idag då?

2010-08-11 @ 14:56:40
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Mikael Hällgren

Men inte säga så om snälla fina muslimska länder. Då är du ju rasist! Alla kvinnor mår jättebra i Mellanöstern, Nordafrika och alla andra muslimska områden.



Eller inte.



Jag kommer rösta på Sverigedemokraterna som en markering för demokrati och jämlikhet för alla. Till exempel Mona Sahlin fjäskar för såna här religioner. Det gör inte SD. Demokrati och mänskliga rättigheter ska ALLTID gå i första hand.

2010-08-12 @ 17:32:59
Postat av: Eldina

Nä, just det, du ska nog inte skriva så mycket utan att känna till fakta. Vill du å andra sidan skriva kan du väl skriva att du tycker synd om kvinnan i detta fall inte kvinnorna i de musimska länderna.

Vad vet du vad som händer bakom stängda dörrar i ett hus där det står "Svensson" på dörren.



Jag tycker att vi alla är snabba med att dömma ett helt land, ett helt folk, en hel religion.



Det finns rötägg i alla länder, folkslag och religioner.

2010-08-14 @ 01:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0